Tiedote: Haemme väkivaltatyöntekijää Tunne voimavarasi -hankkeeseen

Maria Akatemia ry on ihmisten ja yhteisöjen kestävää hyvinvointia edistävä yleishyödyllinen asiantuntija- ja kansalaisjärjestö.  Toimimme valtakunnallisesti. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä ja Tampereella.

Maria Akatemia hakee väkivaltatyöntekijää Tunne voimavarasi – ikääntyvien omaishoitajanaisten aggressio voimavarana -hankkeeseen.

Hankkeessa ehkäisevän väkivaltatyön toiminta kohdentuu ikääntyvien omaishoitajanaisten hyvinvoinnin ja jaksamisen tukemiseen.  Lisäksi toimintamuotona on ammattilaisten ja vapaaehtoisten osaamisen sekä väkivaltaisen riskikäyttäytymisen tunnistaminen ja käsittely. Väkivaltatyöntekijä vastaa mini-interventioiden, verkkotyön ja yksilökeskustelujen suunnittelusta, toteutuksesta ja kehittämisestä. Hän osallistuu Maria Akatemiassa kehitettyjen työkalujen muokkaamiseen hankkeeseen soveltuviksi. Hanke toteutetaan yhteistyössä Miina Sillanpään Säätiön, Omaishoitajaliiton ja Kuntoutussäätiön kanssa.

Edellytämme

• soveltuvaa korkeakoulututkintoa
  • kokemusta väkivaltatyöstä ja psykoedukaatiosta
  • kokemusta yksilötyöstä ja vertaisryhmien ohjaamisesta
  • digitaalisia taitoja verkkotyön toteuttamiseen ja kehittämiseen
  • vahvoja vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja

Arvostamme

• tavoitteellista, oma-aloitteista ja joustavaa työotetta
  • kokemusta järjestötyöstä

Työ alkaa sopimuksen mukaan ja on määräaikainen 31.12.2022 saakka. Työaika ja palkkaus noudattavat Sosiaalialan järjestöjen työehtosopimusta. Toimipiste sijaitsee Helsingissä. Työ edellyttää jonkin verran matkustamista kotimaassa sekä sisältää ilta- ja viikonlopputyötä.

Avoimet hakemukset 23.2.2020 mennessä osoitteeseen: hanna.kommeri@maria-akatemia.fi.
Liitä hakemukseesi ansioluettelo.

Lisätietoja:

• ehkäisevän väkivaltatyön vastaava Hanna Kommeri p. 045 144 3953 soittoaikana to 13.2.2020 klo 9-10
  • toiminnanjohtaja Sari Nyberg, p. 050 502 7544 soittoaika ti 18.2.2020 klo 14-16

Lataa tästä tiedote pdf

Tagged .