Jäseneksi

Liittymällä jäseneksi olet mukana mahdollistamassa ja tukemassa kasvua, eettisesti kestävää kehitystä ja väkivallattomuutta. Tule mukaan, yhdessä olemme aina vahvempia!

Maria Akatemian jäsenenä mahdollistat toimintaamme, autat meitä tekemään vaikuttavaa työtä, saat jäsenpostia tapahtumistamme ja olet oikeutettu tilaisuuksien jäsenetuhintaan. Sääntömääräisissä vuosikokouksissa sinulla on oikeus vaikuttaa yhdistyksemme toimintalinjoihin ja päätöksentekoon.

Yksityishenkilönä voit liittyä varsinaiseksi jäseneksi. Jäsenmaksun suuruus on 30 € vuodessa. Yksityishenkilöt, yhteisöt ja säätiöt voivat liittyä kannatusjäseneksi, jonka vuosimaksu on 150 €. Jos haluat liittyä kannatusjäseneksi, lähetä tietosi sähköpostilla toimisto@maria-akatemia.fi.

Jäsenetu:
Ihmisyyden käsikirjoitusfilosofian kehittäjä, psykoterapeutti ja kirjailija Britt-Marie Perheentuvan Ihmisyyden käsikirjoitusfilosofia -kirja vastaa kysymykseen miksi eettisesti kestävä ihmisyys on välttämätön tulevaisuuden taito? Kirjan hinta on Maria Akatemian jäsenille ja opiskelijoille 25€ (norm. 30€) + postitusmaksu alk. 3,50€. Lisätiedot Tilaukset: toimisto@maria-akatemia.fi, p. 09 7562 2250, tai tilauslomakkeella tästä.

Maria Akatemian säännöt

”Olemme itse avaintekijöitä tulevaisuuden mahdollisuuksien rakentamisessa.”
– Britt-Marie Perheentupa, Maria Akatemian perustaja –

Liity jäseneksi tällä lomakkeella

Internetistä / via Internetosallistuin Maria Akatemian tapahtumaan / jag deltog i Maria Akademis evenemang